26/04/1398  
   
 
    • ارزش های سازمانی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان

      ارزش های سازمانی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان

      1. ما خود را موظف به پاسخگویی به نیازهای مشتریان با بهترین کیفیت می دانیم.
      2. مشتری مداری شعار ما و تکریم مشتری اولویت روابط ما با مشتریان است.
      3. ما اعتمادسازی در اثر شفافیت و صداقت در عملکرد را از ضرورت های وظایف خود می دانیم.
      4. ما برای وقت مشتریان ارزش قائل بوده و سرعت در تصمیم گیری و ارائه خدمات در سرلوحه تلاش های ما می باشد.
      5. ما محصولات صندوق را بر اساس نیازهای مشتریان طراحی و عرضه و با نظرات آن ها ارتقاء می بخشیم.
      6. ما به محرمانگی و امنیت اطلاعات مشتریان پایبند بوده و آن را یک اصل می دانیم.
      7. ما خود را متعهد به داشتن بالاترین استانداردهای کیفی در ارائه خدمات به مشتریان می دانیم.
      8. ما منابع انسانی را مهم ترین سرمایه و عامل اساسی رشد و تعالی سازمانی می دانیم.
      9. ما به کارگروهی اعتقاد داشته و آن را دلیل موفقیت خود می دانیم.
      10. رعایت مقررات و دستورالعمل های بانکی و مالی داخلی برای ما یک اصل است و از ابزارهای مناسب و لازم برای این منظور نهایت استفاده را می نماییم.
      11. ما اعتقاد داریم برخورداری از سطح مطلوب رفاه اجتماعی لازمه توسعه کشور است و برای دستیابی به آن تلاش می کنیم.
      12. ما تداوم موفقیت خود را در توسعه پایدار و حفظ محیط زیست دانسته و مراقبت از آن همواره برای ما ارزش خواهد بود.
      13. ما تمام تلاش خود را برای اعتلای نام گروه مالی پارسیان به کار می بریم.