يكشنبه 30 مهر 1396   02:35:36


 

    ارزش های سازمانی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان

 

  1. ما خود را موظف به پاسخگویی به نیازهای مشتریان با بهترین کیفیت می دانیم.
  2.  مشتری مداری شعار ما و تکریم مشتری اولویت روابط ما با مشتریان است.
  3. ما اعتمادسازی در اثر شفافیت و صداقت در عملکرد را از ضرورت های وظایف خود می دانیم.
  4. ما برای وقت مشتریان ارزش قائل بوده و سرعت در تصمیم گیری و ارائه خدمات در سرلوحه تلاش های ما می باشد.
  5. ما محصولات صندوق را بر اساس نیازهای مشتریان طراحی و عرضه و با نظرات آن ها ارتقاء می بخشیم.
  6. ما به محرمانگی و امنیت اطلاعات مشتریان پایبند بوده و آن را یک اصل می دانیم.
  7. ما خود را متعهد به داشتن بالاترین استانداردهای کیفی در ارائه خدمات به مشتریان می دانیم.
  8. ما منابع انسانی را مهم ترین سرمایه و عامل اساسی رشد و تعالی سازمانی می دانیم.
  9. ما به کارگروهی اعتقاد داشته و آن را دلیل موفقیت خود می دانیم.
  10. رعایت مقررات و دستورالعمل های بانکی و مالی داخلی برای ما یک اصل است و از ابزارهای مناسب و لازم برای این منظور نهایت استفاده را می نماییم.
  11. ما اعتقاد داریم برخورداری از سطح مطلوب رفاه اجتماعی لازمه توسعه کشور است و برای دستیابی به آن تلاش می کنیم.
  12. ما تداوم موفقیت خود را در توسعه پایدار و حفظ محیط زیست دانسته و مراقبت از آن همواره برای ما ارزش خواهد بود.
  13. ما تمام تلاش خود را برای اعتلای نام گروه مالی پارسیان به کار می بریم.

مجری سایت